KOREKTIVNI PILATES


KOREKTIVNI PILATES JE MODIFIKACIJA ORIGINALNIH PILATES VJEŽBI PRILAGOĐENIH POBOLJŠANJU „CORE STABILITYA.“

Posebno je prilagođen rehabilitaciji ozljeda i fizičkih problema u kontekstu fizioterapije, a naročito kod osoba koje imaju problema s bolovima u leđima kako bi im se olakšao oporavak i smanjio rizik od ponovne pojave ozljede.

To je relaksirani i nježan način vježbanja prikladan za sve osobe i uzraste individualno ili u malim grupama.

Korektivni pilates će podići Vašu tjelesnu svijest i povećati Vaše razumijevanje u načelima disanja, položaja zdjelice, položaja kralježnice i položaja vrata.
Za razliku od drugih oblika vježbanja u korektivnom pilatesu su Vaše držanje, položaj tijela i pokret ono što stvara samu vježbu.
Naravno, sve uz korištenje različitih rekvizita za vježbanje.

ZAŠTO KOREKTIVNI PILATES UČINKOVITO SMANJUJE BOLOVE U LEĐIMA?

Studije su pokazale da se gotovo 80% ljudi suoči sa bolovima u leđima u nekom trenutku svog života, a fizioterapija omogućava brži oporavak i smanjuje vjerojatnost recidiva i kroničnosti.

Postoje tjelesne strukture koje mogu izravno ili neizravno uzrokovati bol u leđima.
Oni mogu uključivati pretjerano napete mišiće koji mogu sadržavati trigger točke i osjetljive zglobove.
Bolovi u leđima mogu nastati i iz organa poput bubrega, krvnih žila i tumora, što zahtijeva temeljit pregled od strane medicinskih stručnjaka.

Kada je riječ o liječenju bolova u donjem dijelu leđa, bilo akutnih i posebno dugotrajnijih ili „kroničnih“ koristimo se tzv. aktivnim pokretom, tj. osobitim pokretima koji daju osjećaj ugode i ne utječu na bol.

Osim pokreta, korektivni pilates kao sustav vježbanja također će Vam pomoći u vraćanju fleksibilnosti u predjelima leđa koji su napeti, kao i u vraćanju snage u područjima kralježnice koja su oslabila.

Ti problemi su možda uzrokovani ili su bili posljedica bolova u leđima.

U oba slučaja sustav korektivnog pilatesa siguran je i učinkovit način riješavanja problema pod stručnim vodstvom fizioterapeuta.

Najnovija istraživanja pokazala su da je kretanje kod mehaničkih bolova u leđima dobro i vodi do bržeg zacjeljivanja i oporavka bez obzira na uzrok.
Kretanje aktivira snažan odgovor na ublažavanje bolova koji potiče središnji živčani sustav, kao i uvođenje protoka krvi što može pomoći u zacjeljivanju i popravljanju, kao i opuštanju napetih ili zategnutih mišića.

Pilates je siguran i učinkovit način uvođenja nježnih pokreta u donji dio leđa kao i u cijelu kralježnicu.

Jezgreni mišići tvore cilindar oslonca oko kralježnice.
Mišići zdjeličnog dna nalaze se na dnu cilindra.
Najdublji sloj trbušnih mišića, poznat kao transversus abdominus, kao i multifidusni mišić koji sjedi uz kralježnicu, tvori stranice cilindra, a dijafragma vrh.

U korektivnom pilatesu vježbe su vrlo specifične za poboljšanje snage i izdržljivosti upravo tih jezgrenih mišića.
Ako ovi mišići rade pravilno isto će pomoći u zaštiti donjeg dijela leđa i poboljšati stabilnost što je opet vrlo korisno za liječenje i preveniranje bolova u leđima.