PREVENTIVNI PROGRAM


BOLE VAS LEĐA - NAŠA PREPORUKA ŠTO MOŽETE ČINITI SVAKI DAN

DIŠITE PRAVILNO – mišići koji omogućuju disanje odgovorni su i za pravilno držanje.
Vježbe disanja koje se prakticiraju u jogi, pilatesu i nekim borilačkim vještinama mogu osnažiti ove mišiće te ih učiniti fleksibilnijima. Na taj način držat ćete se uspravno a pokreti će Vam biti laganiji.

OBRATITE POZORNOST NA TO KAKO MIŠIĆI, KOSTI I ZGLOBOVI REAGIRAJU TIJEKOM RAZLIČITIH AKTIVNOSTI.

Kako osjećamo svoja leđa dok sjedimo ili stojimo? U kakvom su nam stanju mišići kad se probudimo?
Sve će nam to pomoći da otkrijemo kako pokreti našeg tijela utječu na leđa.

VJEŽBAJTE TRBUŠNE I LEĐNE MIŠIĆE – jer ove dvije grupe mišića zajedno drže trup.

PAZITE NA PREHRANU I PIJTE DOVOLJNO VODE – naime dovoljnim unosom bjelančevina povećat ćete mišićnu masu a najmanje 6-8 čaša vode dnevno doprinijet će zdravlju diskova među kralješcima kao i drugim organima.

BUDITE AKTIVNI - što ne podrazumijeva samo tjelovježbu već i uzimanje pauza od sjedenja ispred računala; rastežite se i hodajte čak onda i kad ne morate.

Rekreacijskom tjelesnom aktivnošću djelujemo na snagu, brzinu, spretnost i izdržljivost.

Osnovni ciljevi tjelesne aktivnosti jesu: zaštita od boli ili smanjenje boli, jačanje oslabljenih mišića, istezanje skraćenih mišića, poboljšanje cirkulacije, poboljšanje funkcije kralješnice, poboljšanje kondicije i izdržljivosti, opuštanje, postizanje kvalitete života, smanjenje umora, korekcija držanja tijela.

Naš preventivni program obuhvaća Yumeiho masažu, apliciranje k-taping trake te vježbe pravilnog držanja.
Photo by Lorenzo from Pexels