VJEŽBE U TRUDNOĆI


Rađanje djece i odgoj može biti prekrasan dio života jedne žene.
Ipak, rečeno također može donijeti fizičke izazove prilagođavanja tijela u trudnoći te post-porođajnog oporavka.
Bol u križima, išijas, bol u mišićima i ramenima, samo su neki od problema s kojima se žene suočavaju.

Naši programi pomoći će Vam povećati toleranciju boli kod svakodnevnih aktivnosti a također i smanjiti mogućnost ozljeda.

Cilj nam je da trudnoću provedete bez boli, aktivni i da u dobroj kondiciji dočekate svoje dijete.

KAKO VAM POMOĆI?

Postoje razne strategije samopomoći za ublažavanje tegoba u trudnoći i razdoblju nakon poroda.
Pravilno držanje, nošenje udobne obuće, spavanje na boku, pravilno dizanje (uspravljanje) samo su neke od strategija.
Ukoliko si ne možete samostalno pomoći, a želite prevenirati eventualnu pojavu boli uz tehnike fizioterapije savladat ćete sve teškoće.

MEKO TKIVNA MOBILIZACIJA – smanjuje nemir i poboljšava fleksibilnost napetih mišića.

TERAPIJSKE VJEŽBE – smanjuju bol, povećavaju fleksibilnost, jačaju stabilizacijske mišića leđa i trbuha, uče pravilnim pokretima.

EDUKACIJA – učimo odgovarajuće tehnike izbjegavanje naprezanja ili ozljeda kod uobičajenih dnevnih aktivnosti.

MODALITETI FIZIKALNE TERAPIJE – korisno nakon poroda, primjenom ultrazvuka, topline i električne stimulacije možemo Vam pomoći smanjiti nelagodu i mišićnu napetost.

Naši programi pomoći će Vam povećati toleranciju boli za svakodnevne aktivnosti a također i smanjiti mogućnost ozljeda.

Cilj nam je da trudnoću provedete bez boli, aktivno i u dobroj kondiciji dočekate svoje dijete.
Photo by freestocks.org from Pexels